نوشته ای از ذهن سوگل(خودم)


سوگل هستم !

 

تقدیم باعشق
 
این است محتویات به جامانده درذهن دختری عاشق به نام لی لی:
«من عاشقش بودم درحدّمرگ اوبرای ساکت گذاشتن من دررابطه باعشقش ازمن به من دروغ می گفت تالااقل گولی بخورم وگول هم خوردم شبی پس ازآخرین اس ام اسی که به هم دادیم سخن ازدوست قبلی اش شد اوبسیار ناراحت وبه من گفت که دیگرتاآخر خداحافظ.
من حال مساعدی نداشتم یه جورایی افسردگی گرفته بودم تاهوایی شدم وخودم رو....
بماندرفتم توکما پس از یکسال ونیم ازکما بیرون آمدم حافظم رواز دست دادم ولی اوفراموشم نشد .
یادآخرآخرین هدیه اش افتادم یک گردن بند ازگل برگ های رز بود که روی جعبه اش نوشته بود تقدیم باعشق –مجنون-»
نکته:دوستای گلم همیشه بدونید که شبه مجنون هایی شایدشمارو فراموش کنن ولی شما زودلی لی نشین واین بلایا شایدبدترازاین سرتون بیاد،بدونیدانسان یکباردرعمرخودعاشق میشود.
بدونیدمن به این حرف ایمان دارم.
لی لی


نظرات شما عزیزان:

امير
ساعت0:38---16 خرداد 1391
خليي باحال بود عزيز

***
ساعت18:06---18 ارديبهشت 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:,ساعت 15:32 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com